Wednesday, June 8, 2011

wee~ kerja kursus geografi aku dah siap! aku berbangga sebab aku tak type. Aku tulis sendiri ok? Korang? Korang type kan? Hehe *statement jeles kat org yg type sbb sng gilor keje.

Now, tinggal

BI-PMR past years papers
BM- surat untuk PM
SEJ-kerja kursus

Aku geram betul lah kena buat kerja surat-surat ni. Haih~ org xdak idea! Satgi aku buat aku jadi Kanang, pengsan orang nak baca.



Haritu aku demam sehari. Padan muka! Malas minum air lagi! Pening kepala +batuk + selesema, semua ada!
Pecah rekod! Aku makan roti separuh pastu malam tu pukul 10 bru makan nasi.  Masa family aku breakfast, aku tengok je la. Macam sedap udang-udang tu. Bila aku rasa sikit...takdak rasa! Pahit je kot! Alhamdulillah sehari ja demam tu.

Demam ni start dari adik aku yg form 2 tu, pastu pi yg kat darjah 5, pastu mai kat aku pulak. Pastu, semalam adik yang drjh 2 pulak. Aiyoyo~ Main pass-pass pulak! :P

Skrg ni, batuk dan selesema still ada! Sapa xmau jangkit, jangan mai dekat!

No comments:

Post a Comment