Saturday, June 11, 2011

:-)

Aku dah siap pack barang untuk balik skolah esok! SEKOLAH TERCINTAA. Bukannya aku bersemangat nak balik skolah, tapi aku dah belajar dari masa lalu. Selalunya, malam before balik skolah je, mesti aku kena stay up kemas barang. Sangat annoying. Dahlah kalau boleh taknak balik sekolah, tiba-tiba kena stay up pack barang. Macam apa je.. So cuti ni,. pagi tadi aku dah siap pack. Pastu, tergendala jap sebab nak selesaikan kerja kursus punya sikit-sikit. Pasuu, pi CMART pulak beli barang-barang sekolah. Masa nak balik tu,.aku terbertembung dengan kawan aku pulak. Kalau perempuan takpa jugak, ni lelaki. Hadoii~ Terkejut beruk. Terus tukar tempat ngan ibu. Hahaha :P

Balik rumah, lepas smbhyang Asar, kami semua bertolak pergi sekolah angah pulak. Huhu~ Agak sedih nak menghantar dia. Nanti kekurangan satu ahli la malam ni. Sekarang ni dia takda rasa sunyi pulak. Kalau tak, kami selalu lah jugak bertumbuk. *Dia suka tumbuk lengan aku. Dahlah dia  makin kuat. Dulu senang je aku nak lawan. Sekarang ni, bila aku tumbuk dia balik, dia bukan cakap sakit. Dia cakap geli! Kurang asam btoi! Nasib baik tangan aku tak lebam. Rasa sengal-sengal je.Anyway, dia sekolah dekat, so bulan puasa, every week boleh balik. Aku ni yang jauh, simpan dalam hati je la hasrat nak macam tu. Nasib baik skolah aku tak buat sistem macam tu. Kalau tak dah meraung aku tengok budak JB balik buka puasa ngan family.

Takpala. InsyaALLAH, raya nanti leh jumpa lagi.

No comments:

Post a Comment