Wednesday, June 1, 2011

Lipas serang aku!

hmm. harini aku start fikir pasal homework pukul 10.30 malam. Aku teringat texting aku ngan feza petang tadi yang aku nak tolong dia scan kan soalan English PMR papers yg 2008, 2009 dan 2010. Aku pun stop baca novel *bknnya nak buat homework or study* dan bukak scanner ni. Sekali bila nak hantar kat dia, pc pulak slow. Adoyy~ Takpala. Esok aku hantar.

Masa aku nak bukak scanner tadi, tiba-tiba aku rasa ada benda tajam-tajam atas tangan aku. Aku ingatkan apa. Sekali bila aku tengok, LIPAS tgh merayap!!! Apa lagi, terus jerit sambil lari ke arah adik. Pastu peluk dia sambil lap-lap tangan yang ada lipas tu kat dia. Alhamdulillah lipas tu terjatuh. Kesian adik aku , tak pasal-pasal dia sekali terkena lipas. :P *kakak yang sharing* HAHAHA

aku rasa ESOK aku berazam nak buat homework karangan for PMR 2008 la. Try dulu habiskan satu paper. Kita tengok macam mana... Harap-harap berjaya laa..

Rupanya, ada hikmah aku masuk asrama. Kalau aku kat rumah, mesti aku lalai dengan hiburan semua ni. TV, INTERNET, PHONE + NOVEL. Kat sekolah pun ada novel..tapi bila kita tengok orang lain buat kerja, kita pun ada semangat nak bersaing. Sebab, tak nak diri sendiri ketinggalan.

No comments:

Post a Comment