Wednesday, December 7, 2011

Reunion Untuk Kita-kita Je~


Semalam aku pergi reunion ngan girls dari sekolah rendah dulu. Mula-mula tak boleh pergi, sekali lagi 15 minit nak pergi tu, baru decide nak pergi. Memang kelam kabut habis lah gosok baju. Nasib baik sempat siap. Mula-mula sampai tu tengok takde kawan pun kat kfc. Tapi, bila masuk tengok, rupanya depa dah duduk kat atas. Fuh! Lega..Tunggu punya tunggu, ada lah 2, 3 orang yang lambat sikit. Kami yang dah sampai dulu ni, pergi lah beli food dulu. Aku order cheesy wedges ngan air milo je. Takde selera nak makan ayam sebab 2, 3 hari lepas dah makan dah kfc. Air gas memang aku tak suka. So, air apa lagi yang ada,  order je lah air milo pun. Hehe. Aku dah habis makan baru lah Syairah sampai. Rupa-rupanya dia lambat sebab ada tetamu kat umah dia sampaikan dia xleh kluar umah. Dah habis makan, kami pun jalan2 kat cmart. Kami semua ada lapan orang, so jalan lah ngan partner masing-masing. Partner aku, Syairah! Kami pergi tengok teddy bear lah, tengok baju lah.Gaya mcm nak beli, padahal tengok je pun! Haha.

Kami dah kesejukan kat dalam Cmart tu, so kami decide nak keluar jalan2 kat luar pulak. Aku  ajak Syairah masuk pasaraya Hari-Hari sebab teringin nak dengar dia punya slogan, "selamat datang!!". Hehe. Memang btolla, aku masuk-masuk je, memang dia cakap camtu. Aku ngan Syairah naik tingkat atas then tawaf satu floor terus turun. Kesian jugak dekat kakak-kakak yang sambut kami tu sebab kami masuk untuk suka-suka je. :P


Masuk kedai cenderamata pulak. Gi side teddy bear sebab Syairah nak tengok. Sekali kat situ ada la sorang mamat ni tengah pilih-pilih teddybear! Hehe. Mesti nak bagi kat gf lah tu. Cehceh,, aku ngan syairah dah gelak-gelak dah tengok gaya dia. Pastu, masa kat First Touch(kedai alat tulis), ibu call cakap lagi 15 minit ibu sampai. =,='.

Terpaksalah aku ngan Syairah pergi depan Cmart balik. Masa otw, ada orang call pulak! Tanya aku kat mana. Haha. Ni mesti kes tak jumpa kami lah ni!

Sambil tunggu mak aku, sempat lagi snap pic kat depan tu. Haha. Macam apa je.Biarlah apa orang nak kata. Apa aku kesah~,~.

Btw, smlm memang enjoy abes lah walaupun kejap je. Reunion girls saja lagi best dari reunion campur. Kami bebas nak jalan-jalan. Wee~ Kalau campur, nanti dengan malunya, dengan apanya..Baik tak payah.

Macam dulu pernah buat reunion campur..yang lelaki makan kat kfc, yang perempuan makan kat pizza hut. Apakehal?? Nasib baik lepas tu berjumpa jugak kat tempat bowling. Jadi lah jugak 'reunion'

No comments:

Post a Comment