Monday, December 12, 2011

Result PMR Punya Pasal

  • Aku takut result PMR!
  • Countdown for PMR!
  • Solat hajat!

Kat facebook, kebanyakn kawan-kawan aku yang ambil PMR this year, semua nak update status cmni. Aku yang x buat macam tu pun jadi risau jugak. Aku pun risau jugak pasal result PMR yang memang dah dekat ni. Tapi, kalau aku pun macam kawan-kawn aku tu, update pasal result, nanti aku pun sama la macam diorang. So, better aku diam. Kalau semua nak update macam tu, nanti news feed tu penuh ngan PMR, PMR, PMR..

Cuti before this, risau pasal PMR, cuti kali ni, risau pasal result pulak. Yang menjadi masalahnya sekarang ni, result sebenar nya pun aku tak tahu lagi. Ada yang cakap 22 Dis, ada yg cakap lepas Christmas. Mana satu ni? Kenapa tarikh rasmi nya tak diumumkan lagi? Tahu tak kami PMR victim ni tertanya-tanya. Tak sabar tapi takut nak ambil. Tu normal! Semua orang mesti rasa macam tu. Tapi, tak tahulah kalau yang memang yakin sangat dapat straight tu, tak rasa camni. Ye lah kan,setiap orang ada kemampuan masing-masing.

Pasal hari nak ambil result nanti pulak, formmate aku rancang nak semua pakai baju kurung putih. The problem is, aku takde baju kurung putih. Jangan lah aku gi buat pasal pakai baju sekolah je terus nanti. *Pakai baju sekolah last year lah! This year aku prefect.* So, aku pun tak tahu lah sekarang ni formmate aku nak teruskan dengan rancangan baju kurung putih or boleh je ringan sikit pakai baju yang ADA PUTIH! 

Kesimpulannya sekarang, semua pelajar tingkatan 3 sekarang ni, termasuk aku, tengah demam result nak keluar! Nak tunggu baik demam ni, , kena tunggu amek result dululah  baru demam ni kebah. =.='

No comments:

Post a Comment