Monday, November 28, 2011

Minat blogging balik ke?

Sejak kebelakangan ni, minat saya untuk blogging dah timbul balik. Rindu nya kenangan masa darjah enam dulu, masa tu banyak juga la selok-belok blogging ni yang saya tahu. Update blog pun rajin jugak. Tapi, sejak masuk sekolah menengah especially boarding school, saya dah tak blogging. Akhir tahun lepas baru saya buat blog balik sebab ramai schoolmate saya yang dah ada blog so, saya pun jadi berminat balik

Sebenarnya nak cerita betapa seronoknya hari ni sebab saya dah berjaya download adobe photoshop CS3. Saya dapat link download and cara nya dari blog sorang brother ni. Hargai kot sebab saya dah lama dah nak download tapi tak tahu macam mana. Banyak kali jugak saya try download benda ni tapi kali ni baru berjaya. Ada sekali tu, saya salah download. Punya la lama saya tunggu, bila dah habis tengok-tengok salah pula. Bengang sungguh. Kali kedua saya buat, tengah download tiba-tiba laptop terpadam. Rupanya bateri habis. Argh!! Geram dibuatnya.

Kali ketiga pula, saya download pastu ada problem pulak. Tak dapat nak bukak. Kali ni, saya try download kat komputer yang lama, pastu saya masuk thumbdrive dan pergi extract kat laptop. Akhirnya! Berjaya! Puas hati. Tak sabar nak guna. :)

No comments:

Post a Comment