Friday, November 16, 2012

Hadiah Percutian

Cuti sekolah akhir tahun last aku. Next year dah SPM. Then, bukan namanya cuti akhir tahun lagi dah. Itu cuti tunggu result SPM. Wesy, tak sangka kan dah 16 tahun. Nak SPM dah pun. Rasa macam nak balik sekolah rendah balik. Nak start all over. And, disebabkan nak SPM lah, aku and kawan-kawan 'dibekalkan' dengan hadiah yang sangat best. Hadiah yang memang rasa tak cuti lah.

Ni hadiah yang memang jadi isi penting setiap kali cuti untuk budak STF.

BM-Folio Kabus Di Perbukitan
BI-Folio The Curse
ADD- Worksheet 2 set for Paper 1 dan 2
PAI-Folio Ayat Hafazan (Handwritten)
PHY-Past year questions
CHEM-Folio Soaps (Handwritten)
BIO-Correction Final Exam, Presentation
SEJ-Nota Bab 1, 2 dan 3.

Ok, total homework aku memang ada lapan subjek. Sila percaya! Satu subjek je yang takde homework which is MOD. Aku sangat happy! Terbantut niat nak pergi tuisyen. Holiday pun fikir homework. Seronok kan? Jom join aku bertungkus-lumus berperang dengan hadiah-hadiah ni.

No comments:

Post a Comment