Monday, May 2, 2011

31

outing bermalam! aku balik rumah sepupu. dari hari jumaat lagi dah duduk kat sini tapi harini baru nak tulis blog. hehe. malas dan takde idea laa...minggu depan aku ada exam setara sbp. takut! nanti masuk ranking antara sbp. aku tak study apa-apa pun lagi. tak sempatla,, kerja sekolah banyak.:P

aku kena sakit mata. tapi dah ok dah sekarang ni, alhamdulillah, kalau tak semalam mata aku merah sebelah. 

ada satu perkara yang sangat lawak berlaku. masa tu. pukul 11 mlm. aku ngan spupu tgh tengok tv kat bawah. tiba2 abg dia dgn kawan dia yg pegi tgk bola kat kedai tu bukak pintu. aku ngan spupu ni dah terkejut. tak sempat fikir apa2 dan tudung pulak kat atas, aku terus lompat pergi kat tangga. sepupu aku  dah naik tangga dulu kat depan . aku terlompat atas dia.pastu kami berdua naik tangga bukan berdiri, tapi merangkak. balik bilik terus gelak-gelak. yg si sepupu ni dia takut kawan abang dia terdengar dia ketawa kuat. :P

No comments:

Post a Comment