Friday, December 31, 2010

2011

huhu.. da 2011.. aku da form 3.. pmr! pmr!!
2 jan aku dh balik skolah. so, blog ni aku tinggal kn laa
balik cuti nnti klu aku rjin aku updet lgi..
sedey2..
tpi, nk wt cmna..
kna laa pgi skola..
klu x.. cmna nk study..
ada hikmah aku masuk asrama.
klu x bnyk dugaan dgn phone laa.
laptop laa. tv laa..
hadoi.. xpe..balik cuti bleh gna lagi..

skrg kat kg. penatlah journey tdi. adik plak xreti dok diam
tertarik2 tudung aku. huhu.. saba je la. nk wt cmna. budak kecik.
igtkn kat kg ni xde 3g..rupanya tdi aku try ada lakk!!
wah2..bgos lah cmni..cpat skit. xyah pnat menunggu.
da bnyk tido dlm kreta. so, xngantok .nnti 3 pagi adik aku plak nk gna.
main cso dia tuh. dia pun akn balik asrama gak. 
tpi, dia slalu balik umah.
xaci btol! jeles2. :]

No comments:

Post a Comment