Thursday, December 30, 2010

bola ++

huhu..lmbat skit nk crita psal kemenangan malaysia ni.
bangga2! malaysia mng! like2. syg malaysia.
tetiba smlm aku smangat patriotik.
tgh order mknn kat restaurant, tetiba tertengok tv.
wa! ada malaysia lwn indon la...
aku tersasul ckp, BOLA!!
nasib baik x kuat. haha. ayah aku terkejut..
waiter tu terkejut gak kot.
:P

kat restaurant aku nk order laksa, tpi xde lak. so, order mi kari. xpi x abes pon
sbb bnyk sgt minyak.
wekk, x lalu aku mkn mknn yg ada bnyk minyak ni.
haha.
tpi ayah aku order chicken chop, so..mkn chicken chop la aku.
hakhak.
chicken chop kt situ la paling sdap. yg lain bkan taste aku kot..

smlm, pergi kgr..beli apa yg patut utk skolah, almaklumla dok asrama.
kalau x bli siap2. kesian ayah aku nk post plak. hehe.
lpastu gi smayang kat masjid, makan kt restaurant then pgi umah shafiqah!!
shafiqah! lma x jumpa. hekhek.
crita mcm2, 1 jam setengah ckp je keje.
mak dia hidangkan bihun goreng tpi aku xmakan pun..xlaratla nk makan. 
perut da penoh.
makan limau bleh la..

balik umah da lewat.. 
tgh dlm keta tetiba ayah bkak tingkap sblah aku, 
(ayh mmg ska mengusik)..
terkejut+takut sbb da lewat. xberani nk tgk luar. tunduk je.
lagipun, xtau napa..ayah bkak tingkap..rasa meremang bulu roma.

No comments:

Post a Comment