Thursday, March 17, 2011

27

hrm,,, sedap pulak makan milo sambil tgk tv. crita org tu nk lepaskan diri dri anjing liar.
masa iklan plak, ada iklan hantu. aku dh x smpt nk larikan diri. tutup mata je la.
adik aku tu plak tros lari tinggalkan aku. haish =,=' kejam btol la.
korang tkut x tgk iklan hantu? larikan diri x? kalau aku, malas sgt nk larikan diri..aku tutp mata dan telinga je.
inilah contoh budak penakut. hehe :P

next, aku nak ucapkan TERIMA KASIH yang tidak terhingga kepada Cik Syairah kita, sebab dah tolong aku. Dia sanggup datang umah sebab nak hantar bahan-bahan untuk sejarah ni. Kesian dia. Aku tak sempat nak pakai tudung and tukar long-sleeved, so aku minta la adik aku ambilkan. Aku cakap ngan dia di sebalik pintu je. Erm, sory Syairah. Sempat lagi tu dia menghulurkan sesuatu warna hitam and oren . Nak tahu apa? Tissue case. Sangat comel. Ada sulaman nama aku lagi. Thanks sangat-sangat. Aku suka.
ni la yg dia bagi

ni la Syairah! salah seorang dari my best frenz 4eva


Aku ngan syairah rancang nak jumpa. Tapi dia busy. Ada kelas kat sekolah. Takpalah. Berkorban untuk PMR, nnti PMR dh habis. Kita enjoy with 6G! :-D

1 comment:

  1. hehe...ala simple gift ja tu.. hihi . dun worry after PMR kita jmp k ? klu dah xtahan rasa rindu nnty kita keluar ramai2 k ? miss u so much ! :)

    ReplyDelete